شهیـــد سیـــد تــــقی «حسین» رضـــاپور

بسیج مسجد کاظمبیک بابل
شهیـــد سیـــد  تــــقی «حسین» رضـــاپور

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سیـــد حسیــــن رضـــاپور از بسیجیان پایگاه علی بن ابیطالب ع مسجد کاظمبیک بابل است که به همت اعضای واحد دانش آموزی این پایگاه پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
تاریخ ولادت :1343/03/03

تاریخ شهادت: 1367/04/04

عملیات و محل شهادت: جزیره مجنون

محل دفن: گلزارشهدای آرامگاه معتمدی بابل
محل تولد : بابل

بایگانی

وصیت نامه شهید سید تقی رضاپور:

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ای اهل ایمان آیا شما را به تجارتی سودمند که شما را از عذاب دوزخ نجات بخشد دلالت کنم،آن تجارت این است که به خدا و رسول او ایمان آرید و به مال و جان در راه خدا جهاد کنید این کارها از هر تجارت ،اگر دانا باشید برای شما بهتر است.(قرآن کریم)

خدا آن مومنان را که در صف جهاد با کافران مانند آهنین همدست و پایدارند بسیار دوست دارند.(قرآن کریم)

با یاد خدا و درود بر امام امت خمینی کبیر و سلام بر رزمندگان اسلام سخنم را آغاز میکنم.اینجانب سید تقی(حسین) رضاپور موسوی فرزند سید علی اکبر متولد1343می باشم سخنی چند داشتم که میخواستم عرض کنم.

سخنی با معبودم: خدای من ،ای معبودمن ،ای خالق و آفریننده من سخنی با تو داشتم،گرچه خود می دانم که تو به آنچه که میخواهم بگویم آگاهی ام یکی از بندگان شایسته ات(یکی از معصومین)فرمود که خدا حاجت بنده اش را می داند اما دوست دارد که بنده اش از او بخواهد،بدین دلیل سخنم را می گویم.و اما سخنم:سخنم سخن همه ی مظلومان است،سخن همه ضعیفان است سخن همه مستضعفان است،که خدا تورا به شکوه و جلالت قسم خدایا تورا به عظمت و عزتت قسم،خدا یا تو را به رحمان و رحیمت قسم،خدایا تورا به صفات و اسمائت قسم خدا یا تورا به غفار الذنوب و ستار العیوبت قسم،خدا یا تورا به پیامبران و امامانت قسم،انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)پیوند بده و خدایا ظهور امام زمان(عج) را نزدیک است نزدیک تر بگردان(زیرا که مستضعفین جهان منتظر ظهور آن حضرت هستند)خدایا تا انقلاب مهدی حتی ... مهدی خمینی را نگهدار و خدایا نام من حسین است شهادت حسین گونه نصیبم بفرما.(آمین یا رب العالمین)

سخنی با امامم: ای امام عزیزم،ای رهبرم،ای پیشوایم،ای پیرم و ای ولی فقیه ام،از تو می خواهم که در قیامت شفاعت ما وامتمان را نزد خدا بکنی و امتمان را همانطور که تاکنون تنها نگذاشتی ،تنها نگذاری ،که اگر تنها گذاری من ندانم که امتمان بی امام چه خواهد کرد.

واز تو پوزش می طلبم که نتوانستم آنطور که شایسته بود اطاعت اوامرت کنم و راهت را پیش گیرم و به دعوتت لبیک گویم.

ای امام ای قلب تپنده مستضعفان ای یاری دهنده ضعیفان و ای نجات دهنده مظلومان،مستضعفین را رهنما باش و آنان را در راه مبارزه با زر و زور و تزویر و حاکمیت خلیفه الله برجهان هادی باش،ای امام مستضعفین جهان چشم به تو دوخته اند و طول عمر تو را از درگاه حق تعالی خواهانند و می گویند:خدایا از عمر ما بکاه و به عمر پر برکت امام عزیزمان بیافزا،ای امام آنان را رهبر باش.

سخنی با امت امامم: از امت مسلمان و شهید پرور ایران عاجزانه می خواهم که امام عزیزمان را تنها نگذارند و در همه حال همراه و ناصر او باشند،امامی که هیچگاه امتش را فراموش نکرد و حتی در لحظات تنهایی و دوری از وطن همیشه به فکر امتش بود،امتی که این چنین شایستگی خود را در لحظات نبردش،با زر و زور و تزویر به اثبات رسانید.

                   

امت مسلمان، شما هم خدایی نکرده همانند مردم کوفه نباشید که در لحظات خطر،امام و رهبر و راهنمای خویش را تنها گذاشتند و از ترس از دست دادن جان و منافعشان تن به ظلم دادند. مادر دعاهایمان می گفتیم که خدا یا ای کاش ما در زمان امام حسین(ع)بودیم و او را یاری می کردیم خدا یا حاجت مان را برآورده کرد و اکنون بهترین زمان است که بتوانیم  به حرفمان در یاری این فرزند خلف حسین(ع) عمل نماییم، باشد که خدا ما را با شهدای کربلا محشور گرداند.

تا که پیوند ولایت با تو بستیم ای امام                                                                         پشت شرق و غرب را آخر شکستیم ای امام

رهبرا ما بی وف چون اهل کوفه نیستیم                                                                        تا تو هستی بین ما ، ما بت هستیم ای امام

امت مسلمان:جریانی در کار است که می خواهد با کوبیدن نیروهای پیرو خط همه جانبه امام،تفرقه را برامت مسلمان حاکم گرداند. تفرقه ،مخوفترین سلاحی است که اب قدرتها برای نابودی ملتها به کار بسته و می بندد.از شما تقاضا دارم که در شناسایی و طرد این جریان ضد امام و ولایت فقیه کوشا باشید. باشد که خدا را ،در راه پیروی از خط ولایت فقیه که استمرار حرکت انبیا است موفق و پیروز گرداند. انشاالله

سخنی با دوستان پیرو امامم: دوستان عزیزم،هر آنچه را که به امت امامم گفتم به شما هم  می گویم تا با عمل نمودن به آن اسلام و خط همه جانه امام  را حفظ کنید،همیشه در کارهایتان رضای خالق را بر رضای مخلوق ترجیح دهید(همانطور که تا کنون چنین کردید)و خواندن دعای کمیل و توسل و دعای عهد را فراموش نکنید.

سخنی با خانواده پیرو امامم: یک سخن با همه افراد خانواده ام دارم ویک سخن با تک تک آنان.

سخنم با همه افراد خانواده ام این است که از گرفتن مجالس پر زرق و برق خودداری کرده و از اسراف بپرهیزید و اجازه اینکار را هم به دیگران ندهید.در مجالس و تشییع جنازه ام منافقان و کافران و بی تفاوتان نسبت به انقلاب را اجازه ورود ندهید مجالس و تشییع جنازه ام تنها جای پیروان حقیقی ولایت فقیه است و نه کس دیگر،که نفرین خدا بر آنان باد اگر بخواهند شرکت کنند مگر آنکه توبه کنند که خدا توبه کنندگان را دوست دارد.

و اماسخنی با تک تک اعضای خانواده ام:

مادر مهربانم: اگر فرزند بدی بودم و به شما بد کردم مرا ببخش واز نبودم غمگین نباش. مادرجان وقتی که می دانیم مرگ حق است(به قول قرآن انا لله و انا الیه راجعون) پس باید مرگی را انتخاب کنیم که آغاز زندگی و میلادی دگر باشد(شهادت) و جان خویش را به فروشنده ای دهیم که بهای گران بابت آن به ما دهد(بهشت) پس ای مادرم ،در فقدانم گریه نکن و اجازه ی این کار را به کسی مده زیرا که من راضی نیستم کسی در فقدانم بگرید،بلکه باید شادی کند وتبریک بگوید زیرا که من خود شادم. مادرم،مادر شهیدی را دیدم که در تشییع جنازه پسرش گلاب می پاشید و می گفت،جبار جان ، جبار جان شهادتت مبارک. شما نیز چنین باشید.انشالله

پدر ارجمندم:امتمان باید در راه خدا اسماعیل خای خود را آماده کنند و شما مبادا اگر فرزندت در راه الله حرکت کرد و شهید شد غمی به چهره مردانه ات بنشیند و بدان و آگاه باش که شهادت میلاد سرخ ماست و شهید قلب تاریخ است.

خواهران عزیزم:از شما میخواهم همچون زینب(س)باشید و او را بشناسید و مقلدش باشید و صبر و بردباری او را در واقعه کربلا سرمشق خود قرار دهید. وبا حفظ حجاب خود،او را خشنود نمایید. خواهر بزرگم سعی کن فرزندانت را چنان تربیت کنی که همیشه وفادار  به اسلام وانقلاب اسلامی و ولایت فقیه باشند و رضای خدا را بر رضای خویش ترجیح دهند.

برادرم: آنچه را که در رابطه با دوستانم گفتم تو هم به یاد داشته باش و بدان عمل کن و راه شهیدان را پیشه ات ساز و سعی کن پاسدار حقیقی اسلم و انقلاب اسلامی باشی.مقام پاسداری آنقدر بزرگ است که امام با آن همه عظمت با آن همه خلوص با آن همه ایمان با آن همه تقوا می گویند که ای کاش منم یک پاسداربودم.

در پایان تذکر این دو نکته ضروری است:

مطلب اول اینکه از همه میخواهم که به بزرگواریشان هر بدی که کردم هر ظلمی که در حقشان کردم مرا ببخشند.

مطلب دوم اینکه هر کجا از سخنم که با امام و خط همه جانبه امام نخواند من آن سخنم را پس می گیرم،زیرا که من اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه را آگاهانه پذیرفته ام.

والسلام علی من اتبع الهدی

فروردین 1361  سید تقی(حسین) رضاپور موسوی

۹۴/۰۴/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

عشق منه این مرد.اما کاش زنده بودی کاش بودی تا همه ازت درستی و پاکی یاد میگرفتند.اما افسوس که خدا خوباشو زود میبره
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی